Sunday, February 6, 2011

My PrEcIoUs DiArY....

Inilah perjalanan kerjaya aku sebagai mekap artis yg sgt berharga.....terlibat sbg salah satu penaja yg terlibat dalam Peraduan Gerbang Cinta terbitan Utusan Malaysia.
   Rasa diri sgt bertuah bila dpt pengalaman baru terlibat dlm aktiviti2 yg dijalankan..disamping rasa bangga sbb jd glamer sekejap bila muka masuk paper...huhuhu
      Terima kasih sgt pada mereka yg bg kepercayaan pd aku termasuk 'sifu' aku Pn.Afidah Khamis(bukan bodek yer)dr Afidah Khamis Make up & Stuff..next projek jgn lupa ajak sy lg yer...hahaha
     Stetment plg berharga 'jgn malu exposed diri'....wlupn aku ni mmg pemalu tp bila da msk line ni kene buang rasa malu untuk jual diri kita(jual diri dgn cara halal yer)...baru kita akan kedepan...
     Baru aku sedar mmg betul dlm hadis ada sebut 'kerja itu 1 ibadah bukan paksaan'....bila aku buat keje ni sbb minat dn ikhlas mmg bg kepuasan...penat mcmnpun tak akan rasa....
                 Terima kasih jugak kat family aku yg bg support....TQVM....

No comments:

Post a Comment