Thursday, May 3, 2012

Soppinggg......Gud thing comes from small packaging

                                     Naturactor



Price : RM 40/pc

description : as a concealer and foundation

                              

                           NATURAL BAMBOO CHARCOAL CORSET

                                             1pc RM 40  @ pakej 3pc RM 100

Sekarang ni tengah boring2 takde buat apa tetiba datang idea nak buat biznes sket....memandangkan zaman sekarang dah canggih org pun sekarang beli barang da tak payah nak pegi supermarket nak kene start kete..bayar duit minyak,duit parking,sesak2 dgn org ramai...zaman sekarang org beli brg petik jari jer...sambil2 goyang kaki ngadap komputer(nak canggih sket i-padlah)sekali 'click' jer da boleh sopinngg...beli secara on9...(jimat masa dan tenaga).

          Selalu jgk tgk org jual bajulah tudunglah contact lenselah secara on9 tapi kali ni saya nak jual makeup plak.(sebab aku suka makeup dan nama pun make up artis)dan barang2 yg dijual ni lah yg selalu digunakan tiap kali nak solek(aka makeup) org..so saya pun dgn baik hati nak kongsilah rahsia dgn korunk smua....sbb saper kata kalau nak mekap bagi cantik mesti nak kene carik makeup artis(kalau agak2 byk duit bolehla)..so skang ni korunk pakai jer barang2 asas makeup yg saya jual nih dah sah2 boleh makeup mcm pro dan jadi cantik(wah!mcm magic jer)hehehe bukan nak gebang(tipu aka propa)tapi nilah kenyataan tak caye cuba try test tgk..(mampus cikgu bahasa aku marah).

          Ni antara barang-barang make up yang boleh di beli dengan saya.. so kalau sesiapa berminat dan sebarang pertanyaan sila PM saya ataupun terus isi form di page form order.....

No comments:

Post a Comment