Thursday, April 18, 2013

MaKE uP PhOToShOOt 2013

VENUE : PUTRA AZSHAH STUDIO,BANGI

TALENT : AZLINDA AZIZ

EVENT    : PENCARIAN IKON HIJABISTA (MAJALAH SYLISTA)

DATE      : 18 MARCH 2013




 

VENUE : STUDIO UTUSAN MALAYSIA,KL

 EVENT : PERSONALITY UTUSAN MEGA

DATE    : 30 MARCH 2013




VENUE : TAMAN TASIK TITIWANGSA,KL

TALENT (P) : NOOR ADILLA    TALENT (L) : ROZAIMI      PHOTOG : SYAMSUL FADZLY

EVENT : FUTURISTIC MAKEUP

DATE    : 13 APRIL 2013

 




Alhamdullilah tahun ni merupakan tahun ke 4 aku menjadi MUA...dan tahun ni jugakla aku lebih mengembangkan bakat aku untuk event2 photoshoot sebab aku rasa da sampai masa aku pergi lebih jauh lagi....

 

Lagipun aku sedar sekarang dah ramai mak andam2 baru yang lahir skang ni,so untuk membezakan antara mereka ni aku kenela kerja keras sket sbb aku tak nak di cop sebagai standard 'mak andam' lagi....sekarang dah sampai masa untuk aku tukar gelaran sebagai 'makeup artist'..huhu bukan bermaksud makeup artist tu sebab aku pernah mekap muka artis tapi bagi aku makeup artist ni adalah seorang yang berbakat untuk menyolek bukan sahaja PENGANTIN tapi MODEL2 yang terlibat dalam photoshoot atau event2 lain......

 

Sebenarnya bosan jugak kalau kerja asik mekap pengantin ni,,,,,,Insyaallah mana tau satu hari nanti aku akan jadi salah seorang MUA untuk rancangan TV plak...huhuhu terutama impian aku untuk jadi salah seorang MUA untuk rancangan AMERICAN NEXT STOP MODEL harap tercapai....hmmmmmmmm (berangan tak salah kan ;)

No comments:

Post a Comment