Sunday, May 12, 2013

PrOgRammE TV 9~SaFFiya










Alhamdulliah....tak dapat dibayangkan mcm mana perasan aku masa dpt peluang untuk jadi MUA dlm tv ni....walaupun sekadar make up untuk model yang akan muncul 2 3 minit jer dlm program Saffiya ni tp aku tetap bangga....HELLO!saper tak bangga kalau mekap kita msk tv kann...

Walaupun kerja di belakang tabir jer aku tak kesah yang penting aku dpt jgk pengalaman baru untuk mekap dlm program tv dan lebih membanggakan bila org berpuas hati dengan hasil mekap aku...

Shooting ni dibuat kt Shah Alam pada 3 may lepas...tempat dia boleh tahan cantik.Nama tempat ni N DAH CANOPY & CATERING.....lebih kurang macam Kampung Pengantin gak.Tempat ni mmg sesuai untuk majlis2 kawen.Sesuai dengan namanya mmg indah...huhu (tp tak sempat ambik gmbr di smua sudut)..Insyaallah akan datang lagi untuk tanya quotation...(teringin buat wedding kt sini).Tempat ni terletak kt Seksyen 14 berdekatan DEMC (belakang galeri perabut LORENZO).So sesiapa yg nk buat majlis tak kesahla kawen ker,resepsi ker, reunion ker nanti aku tolong arrange(wah!jd event manangement plak).

Apapun Insyaallah ni baru permulaan untuk karier aku berkembang lagi...harap2 lepas ni akan ada lg peluang lain untuk aku jadi MUA dlm byk lagi program tv...hmmmm I think my dreams will come true SOON!!!

No comments:

Post a Comment