Monday, June 16, 2014

MY MAKEUP INSPIRATION

Tiar Zainal...!!..Saper tak kenal..makeup artist femes kt Malaysia ni...
1 of my dream come true bila bulan lepas dapat invitation untuk join makeup class dari Tiar..
OMG..OMG..OMG..!!...Giler tak happy terus aku grab peluang tu dan immediately terus sign up untuk join kelas.Semangat berkobar-kobar nih sebab apa aku memang admire sangat style make up Tiar tu so memang tak sangka sangat dapat peluang ni apa lagi aku pun sedutla segala ilmu dn tips-tips yang dia bagi.

Tak sangka plak time kelas tu model yang jadi mangsa untuk dimekapkan oleh Tiar untuk demonstrasi mekap tu ialah Sheila iaitu official make up artist untuk kak Ziana Zain...Phewwiitt!!..memang best!sbb dia pun memang sporting dan tak lokek untuk berkongsi ilmu jugak.

Syukur sangat dapat peluang macam ni sbb wishlist aku mmg nak upgrade skill mekap so tak disangka2 dapat menuntut ilmu dari sifu Tiar Zainal..harap lepas ni aku dapat puaskan hati semua orang yang sudi nak dapatkan khidmat mekap dari aku...so sesaper yang teringin nak jadi macam Nora Danish ke Elfira Loy ke sudi-sudikanlah hired aku jadi makeup artist korang yer..tak payahla nak bayar mahal2 sangat dapatkan Tiar Zainal untuk mekap korang Insyaallah aku sebagai anak murid dia pun akan berikan hasil yang terbaik!!..hihiihi


Makeup Class with Tiar Zainal 2014

NORA DANISH MAKEUP BY TIAR ZAINAL

IZARA AISHAH MAKEUP BY TIAR ZAINAL


No comments:

Post a Comment